måndag 5 juli 2010

Dagens aktivitet


Jag började dagen med en cykeltur, satt på sadeln kl 0715 och det var 19grader varmt. Aldrig har 19grader varit så svalt :-D jag funderade att vända om för att hämta en tröja, men struntade i det. Dagens mål var att vara ute tre timmar, men jag började faktiskt frysa, så det blev bara 2,5timmar. Jag har sällan någon plan för mina turer men tanken var att cykla i så varierad terräng som möjligt. Jag började cykla mot Graversfors och en backe där och som vanlig var det återvändsgränd, varför skyltar de inte långt i förväg, så man vet? Sen tänkte jag att jag skulle åka till Simonstorp och tillbaka, men en bit måste man åka på stora vägen, 1-2 filer där bilarna får åka 100km/tim, så jag vände vid vägkorset innan stora vägen. Efter det fick jag idén att åka samma svag som jag förvirrade bort mig på här om dagen, fast av andra hållet, vad lyckat :-D perfekt med backar och halvsvåra vägar. Hur gjorde jag när jag kom till skogen? Jo, jag cyklade för det mesta, men sprang/gick bitvis. Kom jag till Ågelsjön denna gången? Nej, istället för övre skriketorp får jag kom ifrån förra gången, hamnade jag i nedre skriketorp idag :-D Bättre lycka nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)