tisdag 20 juli 2010

Mitt <3


Hittade den här hjärtestenen när jag var på Ven för tre år sedan (har nog nämt det förut) och jag tänker nog på min korta tid där varje dag. Det är konstigt vad vissa platser och människor gör så starka intryck och ligger kvar i hjärtat. Längtar och längtar, måste tillbaka :-D Om jag sparar 50-100kr i veckan till nästa år, så har jag ju semesterpengarna, finns nog mycket jag kan dar in på, allt kaffe jag köper på skolan till exempel. Det enda jag inte vill dra in på är söndags latten, men jag kanske skapar mig någon annan söndagstradition, inför andra läsåret. Idag blev det ingen morgonpromenad, jag är så trött på morgonen. Men det blev en timmes kvällspromenad i alla fall, bättre än inget :-D

2 kommentarer:

  1. Tänk att det skulle bli så lyckat, vårt arrangemang!
    Du gjorde stort intryck du också!
    Kram o välkommen

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)