måndag 26 juli 2010

Norrköping är vattenfyllt


Och min träningsmotivation har för länge sedan dalat och regnet gör den ännu mindre. Självklart kan det regna som bara den i österrike, så jag borde ge mig ut. För det är bara för min egna skull jag tränar, så resan inte blir alltför jobbig, så varför har motivationen försvunnit? Jag kan ärligt talat att jag saknar gymmet, alla roliga pass och peppande instruktörer! Man borde tycka att jag som har tävlat i en individuell sport i tio år skulle ha lite mer karaktär att klara av och träna själv, men vad spelar det för roll när jag hade en tränare som sa vad jag skulle träna :-D

2 kommentarer:

  1. Kom igen nu!! Det spelar ingen roll om det regnar!! UT och promenera!! :)
    Bor du i Norrköping?
    Men vi borde träffas någon gång!! Jag jobbar i Linköping.

    Kram på dig.

    SvaraRadera
  2. Coyntha: Tack för pepp och självklart är inte regn något hinder :)
    Jag kommer ifrån Norrköping och är här över sommaren, vi får se om vi får till en träff, det skulle vara kul :)
    Kram

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)