onsdag 2 juli 2008

Redan onsdag!

Veckorna bara rinner iväg, jag vet inte hur jag ska hinna med mig själv!

Idag skulle jag egentligen varit ledig, men hoppade in några xtra timmar, mitt på dagen. Skönt med lite mjukstart efter min halvkorta ledighet :o)

På förmiddagen gav jag mig iväg till Sportson, för att få min sadel justerad, kändes hopplöst, men vad gör man när man inte har rätt verktyg?

Jag frågade även hur mycket det skulle kosta att få bort oljudet som uppkom när jag trampade. Då märkte han att även den justerade växeln, hade korkat ihop, så jag fick även den fixad, till det fina priset, GOD SERVICE! Tack :o)

Sedan susade jag iväg på min träningsrunda, och jihii...cykeln gnällde inte längre, och nu förstår jag hur växlarna ska kännas och funka :o)

Som vanligt var det motvind längs vägen, det kändes bra i kroppen, men jag har fortfarande lite problem med dommningar i armarn. Funderar på att köpa ett par handskar, för händerna ömmar lite oxå.

I slutet på min runda, eller mitten, så kom jag till ett ställe som jag inte har sett förut. Stora åkrar bredde ut sig framför mig, och säden vajjade i vinden. Jag drömde mig bort för en stund och trodde jag hamnat på min favort ö: VEN!

Motvinden åt ena hållet, var inget emot motvinden hemåt! Gud vad jag älskar när vinden sliter i ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)