torsdag 31 juli 2008

Laddar upp!

Som sagt,jag vet inte hur man laddar upp inför ett konditionslopp. Jag
sitter därför här utanför ett café och aklimatiserar mig i
värmen/svalkan :) För en stund redan kände jag
mig som en apa i bur,det gick förbi ett gäng (ca20st) turister och de
studerade mig noga! Min kompis från betongen har lärt mig att om man
lyssnar på samtal mellan människor,kan ens liv berikas med många
leenden och små fåniga skratt för sig själv :) Själv fick jag uppleva
när en tjej pratade med sina minihundar och beordrade dem att hoppa in
i hennes väska,mycket roande och det tog inte så lång tid,det var bara
Doris som trilskades ;) Samtidigt kom en tjej på vespa och skulle
parkera den i ett cykelställ,inte så roligt kanske,men hon själv hade
en ankellång klänning och hennes kompanjon en straxöverknälång
klänning. Det passade inte ihop att köra vespa så,och efter lite bök
fick de till det! Nu ska jag gå till Inter Sport :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)