måndag 7 juli 2008

Skit vatten!

Jag gillar inte alla ungar i badbasängen, de härjar runt och är störande :o) Och om vattnet varit skitigt förut, så är det inget i jämförelse med nu.......alla dessa simskolebarn!

Som ni kanske förstår har jag simtränat idag, det var länge sedan och jag körde mest bröstsim.
Träningen kändes bra och jag körde några 300m intervaller, simmade ikapp med några killar i banan bredvid. Det är en bra grej när jag inte har någon att träna med :o)
Glädjande var det när jag prövade lite frisim, var att jag på direkten kunde simma hela 25 m :o) men sen var det stopp, möjligtvis är det en mental spärr jag har där med!

Tänkte morgonträna i morgon, men vi får se hur det blir med det, när jag nu har RIKTIGT ONT i mina kappmuskler och dessutom har jag krampkänning i mina Vastus lateralis.....Grrrrr

1 kommentar:

  1. Haha. Om och men. Jag tror du kan bli galen på mig. ;) Bra, då vet du hur JAG har det.:D Apropå senaste smsutväxlingen...

    Jag tycker det var en tjusig kjol och snygga skor (är det Vagabond?). Shit vad du är driven med träningen. Säga vad du vill,men du har ett jävlar anamma som heter duga.

    /korven

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)