onsdag 30 juli 2008

Ursäkta mig, förmin bloggtorka!

Semestern och värmen har gjort att jag har kommit av mig i mitt bloggande. Jag försökte köra via mobilen, men efter att ha skrivit ett långt inlägg en dag, så dog telefonen, och då gav jag upp!
Men jag ska försöka mitt bäst :O) att bättra mig.

Snart är det dags!
På Fredag kväll hoppas jag att jag har ett trött, men nöjt leende på mina läppar!Då jag har sprungit över mållinjen på Kalmar Mini triathlon :o)

Jag har ingen erfarenhet av att ladda upp inför konditionssporter, ingen aning hur man bör göra.
Vad för slags kolhydrater ska man välja? Eller finns det nya rön om att man ska ladda med annat? Hur nära inpå ska man träna? Hur lägger man upp vätskan under loppet?

Tankarna bara snurrar i mitt lilla hjärnkontor, men inte bara dessa tankar, utan även tankar över mig själv, kommer jag klara detta? Jag tror inte jag har tränat tillräckligt, hur ska det gå i värmen?

Svaret på frågorna får jag på fredag runt 20.00 :o)

1 kommentar:

  1. Du kommer fixa det galant! Jag har hört att det ska bli svalare till helgen... Du får blogga om det där med kolhydraterna sedan. Det är faktiskt ganska intressant. Gillade kläningen du provade... min mobil dog i dag så jag har inte kunnat svara ännu... Men köp den om du vill ge dig själv ett pris! :)

    Kram lycka till.

    /Rulltårtan

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)