onsdag 16 juli 2008

Snart semester :o)

Snart har jag semester :o) ordet känns trevligt på mina läppar!
De senaste åren när jag har pluggat har jag bara haft två veckors ledigt varje sommar, men i år ökar jag ut ledigheten med hela 50% :o) TRE SKÖNA VECKORS SEMESTER ska jag njuta av i juli-augusti :o)
I många år innan dess har jag jobbat säsong på hotell och har jobbat på sommaren i ungefär 15 år :o(

På Fredag åker jag på en liten tripp till Sthlm där jag ska besöka min "vän från betongen". Det ska verkligen bli jättekul! Och sen vet jag inte riktigt om jag åker till norrköping därifrån.

Att jag inte har skrivit något på ett tag beror på att min KOMPIS B varit på besök. Vi har känt varandra sedan årskur 7 och träffas alltid några ggr per år. Tyvärr blir det så sällan för hon bor i Gbg och har gjort det i många år, och jag har bott lite här och där.
Vi har haft några mycket trevliga dagar med många promenader och mycket turistande :o)
Dessutom klämde vi in ett lite träningspass i måndags BODY STEP, som jag inte har kört på många år!

Nu har jag testat och kan uppdatera sidan till viss mån med mail :o), så några inlägg kommer det nog dyka upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)