torsdag 10 juli 2008

Gårdagen och dagens upplevelser

Igår gick jag upp i skaplig tid, åt lite frukost och satt mig på cykeln och cyklade några mil. Det kändes friskt och skönt, men jag kände av mina stumma ben från i måndags. Cyklade på skapligt bra tid och kände mig nöjd!
Nöjdare var jag när jag en stund senare lämnade gymmet efter ett intervallpass LÖPNING. Körde 45sek-2min intervaller från 9km/h-14km/h, visst var jag riktigt trött i slutet, men mest nöjd :o)
Jag är ingen direkt snabbspringare, beror det på mina enorma vader? Men nu joggar jag med lätthet på 9,5-10km/h fart, istället för de svettdrypande metrarna på 8 km/h fart, när jag började!

Idag simmade jag lite, köpte mig en badmössa, för mitt hår håller på att kapitulera. Hade glömt mina simglasögon, så mina ögon gillade inte de första 300m. Sen var jag tvungen att fråga badvakten om hon hade några låneglasögon, och till min glädje hade hon det!
Så det blev 2x300m till, inte direkt jobbigt, men för tillfället är det sååååå tråkigt!

I morgon hoppas jag på mitt första utomhusdopp, det avgör om det blir våtdräkt eller inte! (Motionärer får ju vara utan)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)