fredag 29 juni 2012

Uj vad fort....

Uj vad snabbt denna veckan har gått. Veckan har varit fylld av nya intryck och information. Emellanåt har jag känt mig helt bakom flötet, andra stunder har det gått bra. Det blir nog annorlunda nästa vecka då jag är ensam sjukgymnast och ska försöka få till rutinerna på mitt sätt :)

Idag tränade jag mitt tredje pass för veckan, så jag kan säga att jag har kommit igång med träningen igen, det känns bra. Jag tar det lugnt, rehabiliterar knät och tränar annars cirkelträning med många repetitioner.
Annars blir det att jag promenerar en hel del och jag har lånat en cykel, men den funkar inte helt optimalt. Dessutom är det en kronans cykel och man blir ju en fartdåre när cykeln har så stora hjul :D

2 kommentarer:

  1. Ooo hoppas att du har hjälm när det går undan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart jag har hjälm! Har jag haft i 20 år, tack för omtanken :-)

      Radera

Hej! Kul att se just DIG här :o)