torsdag 21 juni 2012

Tilllbaka i Sollefteå

Jag velade fram och tillbaka om när jag skulle åka hit. Tillslut bestämde jag mig attt fara med det första tåget till Ö-vik, köpte biljett igår. Jag gick upp runt 4 för attt hinna med tåget, men som förra sommaren hade jag överskattat min bärförmåga och pinsamt nog missade jag tåget :/
Gladeligen slapp jag betala på tåget, men den glädjen som varar! På bussen från Ö-vik fick jag allt betala och dessutom betala bussgodsavgift eftersom jag hade så mycket bagage, så resan blev dubbelt så dyr :D

Väl framme hämtade jag rumsnyckeln, gick och åt lunch på sjukgymnastiken, fick reda på att jag ska jobba med de erfarna arbetsterapeuterna, deet känns guld! Fick nycklar och dörrkort så jag kan träna i helgen, men fick tyvärr inte tag på någon cykel. Vädret är strålande och varmt och det är grönt, lummit och vackert! Härligt att vara tillbaka.


2 kommentarer:

  1. Härligt vännen. Och allt löste sig tillslut! Stod det en frukostkorg på rummet? Eh? Kram och glad midsommar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. :-) i kylskåpet, fil, mjölk, kaffe, tekaka, te, knäckebröd, smör, ost, skinkost, cornflakes, llandstinget tänker dock inte på blodsockersvängningar.
      Glad midsommar önskar jag dig! Kram

      Radera

Hej! Kul att se just DIG här :o)