söndag 24 juni 2012

I morgon smäller det!

I morgon börjar jag jobba, är nervös, men jag ska jobba med erfarna kollegor, så det går förstås bra (inte kaxig utan peppar mig själv bara). Ska mestadels jobba med strokepatienter, men nu på sommaren kan det vara lite blandat då avdelningar slås ihop.

Latmasken tog tag i mig när jag inte hade råd att köpa gymkort, för jag har ju all kunskap i världen att träna utan gym, men igår tränade jag mitt första pass på 7 veckor! Körde bara ben lite lätt, för i överkroppen har jag enorm träningsvärk efter bagage bärande. Det gjorde lite ont i knät, men om det är artros!!! får det göra ont när man tränar. Men idag har knät inte "knäppt" en enda gång, men det har ömmat lite, underart vad det är som är fel :/

3 kommentarer:

  1. Vad spännande! Jag tror det går galant på din första arbetsdag!
    Hoppas du mår bättre i knät idag! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) Knät är lite surt, men inte lika stelt!

      Radera
  2. Hoppas din första arbetsdag kändes bra!
    Stor kram från Nässjö!!

    PS: Själv ska jag ut o jobba natt i regnet :(

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)