måndag 25 juni 2012

Fortfarande märkligt!

Det är fortfarande märkligt att titulera mig som sjukgymnast, men känner mig stolt att kunna göra det :D
Dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig då kollegan som jag skulle gå bredvid var sjuk. Istället gick jag ensam med arbetsterapeuten och hon var inte heller helt van att arbeta på avdelningen. Det gick bra även om jag kände mig tafatt och visste inte egentligen inte vad jag skulle göra. Det känns bra och jag ser fram emot en spännande sommar :D

2 kommentarer:

  1. Ge det ett par veckor så känns det som om du alltid varit där! Lycka till!
    kram!

    SvaraRadera
  2. Jag är glad för din skull. Du blev det du ville bli! :)
    Behöver du vila upp dig någon sommar-/ höst-vecka framöver, så vet jag av ett fint ställe. ;) Alla bekvämligheter, utom varmvatten..

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)