lördag 2 juni 2012

3 år har gått fort!

I torsdags hade vi examensmiddag med underhållning avT5, ett mycket kul och kreativt spex, med mycket skratt och god förtäring. På fredag är det examen, men jag är redan färdiga med den sista kursen, så nu blir det att samla krafter inför nya äventyr! Tiden har gått fort, mycket tack vare praktik på annan ort och terminen på NZ, jag hoppas nu att jag får ett inspirerande och energigivande yrkesliv som sjukgymnast :D




Helgen har varit avslappnande och  mysig, men vi har haft samma skitväder som resten av landet idag. Jag avundas inte maratonlöparna i Stockholm idag, här började det inte regna förrän vid 14 tiden, men det har blåst enormt hela dagen.


Cykel kaos

Jag gick förbi mitt gamla kvarter idag och mötte "tha troll in the Tall" det var länge sedan jag hälsade på honom :D


4 kommentarer:

  1. Grattis min vän! Fy fan vad du är bra;)! Jag är helt säker på att du kommer bli en otrolig sjukgymnast! Kan du inte berätta vad som händer här näst? Du skrev nåt och Skellefteå förrut. Ska du vara ledig i sommar eller blir det jobb på en gång?

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vi är så duktiga! Så skönt att vi äntligen är klara och redo att möta arbetslivet. Tack för senast även :)

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)