onsdag 30 maj 2012

Såhär känner jag mig just nu

(OBS! (Camilla) Bilderna är från NZ)

Nöjd
Superglad

Stolt

Marknadsförnings presentationen gick sjukt bra (för att använda ett modeord) även om jag stakade mig på några ord, men det flöt annars på bra. Feedbacken vi sedan fick var berusande, inte trodde jag vi skulle uppfattas så. Det som sas att vi skulle utveckla handlade om vad vi skulle trycka på för att göra vår produkt unik och säljande, vad målgruppen skulle tända till på. Jag ler fortfarande och känner mig så nöjd! :D

4 kommentarer:

  1. Härligt vännen!!

    SvaraRadera
  2. JIHOOOOO så kul! Grattis! Är så glad för din skull! kram!

    SvaraRadera
  3. WIEEE bra att du har håret kvar!! Men ännu roligare att redovisningen gick bra =) Heja Sophia!!!

    SvaraRadera
  4. Vad härligt! Grattis!

    kram Cissi

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)