fredag 27 november 2009

Tänk om.....


Tänk om man hade en månad om året där allt man köper kostar 5kr,helst av allt skulle allt vara gratis,men visst kan man betala lite :) Drömmer mig bort.....,för bort vill jag och om jag hade haft min 5kr månad hade jag stuckit från stan. Men nu ser inte verkligheten ut så, så jag stannar hemma, men man vet inte vad som dyker upp under veckan. Ikväll var jag på bio och tittade på "så olika" det var ännu en fin,sorglig och kärleksfull film i regi av Helena Bergström. Filmen är en film om relationer, fängslande, med stora känsloskildringar och är verkligen fantastisk. Jag blev förvånad att den nästan var 2h, för när den slutade kändes det som att den kunde gärna hållt på längre,mycket längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)