torsdag 12 november 2009

Det kom ett paket


Idag hämtade jag mitt paket som min mor har skickat, med hjälp av min kompis, det vägde 5.3kg. Vad innehöll det? Jo,efterlängtade vinterkängor,underställ,mössor,vantar,överdragsbyxor och sist men inte minst mina spinningskor :) nu ska det cyklas. Jag har inte suttit på en spinningcykel på,om jag tänker efter, säkert 1.5år. Träningen i Kalmar var tråkig, där cyklade jag mest på min vanliga cykel. Möjligen att jag körde något cykelpass mellan sommaren 08 och feb 09 (slutade träna på nautilus feb09),men jag betvivlar det. Idag gympade min grupp upp och det gick strålande. Jag tror de var lite osäkra på hur det skulle gå för mig,eftersom jag inte hade kläm på mina pendlingar igår,men jag klarade det galant. Vi hade mycket kul och de som gympade var verkligen duktiga och kämpade hårt. Jag har,som jag sagt förut.varit lite "sargad" i hälen och knät. Knät gick över på direkten,men hälen är tråkig,men gör inte ont när jag är varm. Dessutom överanstränged jag höger ljumske (hela högra sidan är tragisk) i måndags när vi sprang rucher och idag sa jag till läraren att jag var skruttig och det skulle jag inte ha gjort! Under andra uppvärmningslåten sträckte jag mig i ljumsken och nu gör det ont,riktigt ont. Jag tror det är adduktorerna som spökar och inte höftböjjasen. Minns att jag hade samma känsla i ljumsken,något år när jag skulle vara duktig och börja springa. Jag körde då intervaller mellan lyktstolpar i elljusspåret i Lundsbrunn och överansträngde mig även då. Jag kanske borde gå till en sjukgymnast och rehablitera mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)