tisdag 24 november 2009

Jag vill att det snöar


Varför allt detta regnande när det skulle vara så mycket roligare, vackrare, mysigare med snö. Leka som ett barn i det kalla, mjuka snön,bygga snölyktor utanför fönstret som jag kan njuta av när de lyser i mörkret, åka skidor och skridskor. Jag har känt mig lite konstig i luftrören de senaste dagarna,så jag har vilat från träningen och kommer vila även i morgon (bättre vila xtra än att kanske få hosta som plågar mig i veckor),men ska plåga Jo i gymmet,om han vill. Jag körde ett spinning55 pass i söndags,det var bra upplägg även om jag höll igen en aning,men jag kände mig nöjd och tillfreds efteråt. På så sätt tränade jag två konditionspass (dock inget joggpass pga min hälsena) och ett styrkepass förra veckan. Bättre än inget :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)