fredag 20 november 2009

God morgon


Idag regnar det igen,men vad gör det,när jag tänker med glädje tillbaka på gårdagen :) Efter skolan fick jag nöjet att plåga en klasskompis i gymmet. Han ville träna ben och axlarna så vi började självklart med knäböj,en bra övning som var ett tag att bana in,men när man väl lärt sig ökar man i styrka snabbt. Sen följde marklyft, en ryggövning i ett benpass? Klart stärker man ryggen,men den tar enormt på baksida ben,enligt mig. Vi avslutade med några exentriska benpressar för att locka fram lite xtra styrka. Axelövningarna fick bli militärpress, siders draws i maskin och stabilitetsövningar för rotatorkuffen. Jo sa att han kändes sig nöjd,men det är svårt att veta. Att träna axlar efter ben gör att testosteronet flödar och man får större chans att bygga stora axlar. Själv har jag fått order om att träna helkroppspass med upp till 15 resp och jag kan ärligt säga att det är Jobbigt,skitJobbigt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)