lördag 28 november 2009

Snabba vändningar

som kompisen från betongen sa till mig i torsdags eller fredags, när jag sa att de inte fanns några biljetter kvar på bussen och meddelade att jag inte skulle komma ner.
Men det blir ändå en lite träff, för jag ska ner till sthlm på måndag, för jag ska jobba lite :o) Så jag åker ner redan i morgon och träffar allra sötaste vännen innan jag mönstrar på Cindirella.

Eftersom mina gamla utslitna arbetsskor vilar skönt nere i Östergötland, har dagens uppdrag varit, arbetsskojakt, VIT modell!! Jag vet hur svårt det var sist, men denna gång var det ännu svårare att hitta en bekväm sko. Jag vågade inte vänta att leta tills jag kom till Sthlm, därför fick jag nöja mig med ett par CROCS (är lite skeptisk)och deras nya arbetsskomodell, med antislip, PERFEKT när man ska jobba på ett SPA!

Nu ska jag packa och äta och bara ta det lugnt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)