fredag 12 juni 2009

Verkligen helg!

Nu för tiden jobbar jag bara måndag till fredag, så varje fredag kan jag jubla "Freda, Freda, freda"!

Idag var jag helt slut när jag gick ifrån jobbet, tanken att träna lockade inte det minsta, men av erfarenhet vet jag att jag mår mycket bättre efteråt :o) Sagt och gjort, det blev ett ryggpass med knäböj. Jag fegade som förut i knäböjen, men jag kommer snart ikapp. I marklyften känner jag mig mycket stabil och stark. Drog 3 5or på 90 kg utan bälte, till nästa vecka måste jag ladda mentalt, 100kg utan bälte :o) Tänk om jag kan bli stark i marklyft, det känns som att det kan bli så!!
Körde på 35kg i enarmsrodd, iofs bara 5:or, men det känns bra. Jag avslutade passet med latsdrag och rodd, borde kanske köra biceps eller något, men det är den dag även i morgon och på söndag :O)


Jag har inga planer i helgen,allt är beroende på vad det blir för väder.
Kanske en cykeltur och en tur på kreaturmarknad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)