onsdag 17 juni 2009

En underbar dag


Denna veckan har jag varit duktig när det gäller träning,när det gäller promenader har jag inte riktigt kommit igång. I måndags styrketränade jag bröst,axlar och triceps. Passet kändes helt ok,men jag känner mig fortfarande riktigt svag i överkroppen,det är bara att bita ihop och kämpa på. : o) Igår cyklade jag ca12km, min "vanliga" runda. Eftersom jag inte har cyklat så mycket i år,blev jag mycket förvånad,när rundan bara tog "höga" 30min,förra året cyklade jag den på mellan 45-60min. Det var knappast maxfart om man tänker på att jag cyklade 18km runt 43min på miniTri,förra året. Men det känns skönt att jag ändå är i god form,även om jag inte känner mig i form,måste bara komma över min rädsla att springa,igen :) Idag var det dags för ett ryggpass, dagen då jag skulle dra 100kg utan bälte i marklyft. På väg till träningen kom tanken upp att fega,bara köra på 95kg. Men jag tog mitt förnuft till fånga och lastade på 100kg och körde tre stabila 5or :) Riktigt nöjd fortsatte jag passet med t-bar,hantelrodd,rodd och latsdrag, 8-10 resp. Jag tog mig även en 60min promenad i solskenet, runt lunchtid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)