fredag 19 juni 2009

Glad midsommar


Jag är ingen skateare,men vem vet,jag kanske hade varit en hejjare :) Idag på självaste midsommar afton tog jag mig ett skakigt ben och bålpass. Till min förvåning är markpassen betydligt stabilare än böjpassen,idag fegade jag och drog på mig bältet och jag körde mina 5or på 80kg,det är nästan pinsamt :) Jag klarade det galant,men måste finslipa tekniken! Efter böjen hoppade jag ner i benpressen och körde några set med efterföljande några set bencurle. Jag avslutade passet med bålövningar,jag är en av många som fuskar med denna träningen och hade inte tränat bålen på flera månader,och det kändes. Alla övningar var riktigt jobbiga,framförallt plankan som jag inte härdade ut i alls länge! Här efter så ska det bli två bålpass i veckan,där med basta! Resten av dagen har jag ägnat mig åt att göra så lite som möjligt,mycket skönt!

1 kommentar:

  1. Härligt tjejen!Du är fantastiskt duktig! Jag blir svettig bara av att läsa ditt inlägg.

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)