torsdag 11 juni 2009

Toalettklotter


Ta vara på det goda,vad innebär det? Ska man njuta fullt ut eller ska man ta vara på sitt liv och göra det bästa för att få ett långt liv? Eller leva för dagen och inte oroa sig för framtiden? För mig gäller det att hitta balans mellan att njuta och ta hand om mig själv på bästa sätt. Idag slet latmasken väg i mig,klubbade ner mig i sängen,även om jag trodde jag hade bestämt mig igår. Det skulle bli en morgonpromenad och jäkla vilken miss jag gjorde,solen skiner och det är riktigt varmt,det är som ronny i hälsolandslaget sa,vi är duktiga på att bestämma oss,men så fort det blir dåligt väder,så struntar vi i det. Då har jag sämre karaktär än de flesta,det var ju fint väder.....grrr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)