söndag 21 juni 2009

Sommarbris


Efter en seg morgon gav jag mig ut på en cykeltur,jag åkte samma runda som förra söndagen,men åt andra hållet. Kalmar,smedby,lindsdal,Kalmar,jag har ingen aning från vilket håll vinden låg från förra gången, men idag hade jag ingen direkt motvind första delen. Den roliga vägen smedby-lindsdal var mer backig detta håll och den hårda sidvinden gav mig xtra motstånd. Skönt att äntligen få kämpa lite och stärka psyket, för jag vill bli en slitvarg och inte ge upp! De sista 8km in till Kalmar bjöd på mycket stark motvind, stundtals kändes det som att jag stod helt stilla. Jag tvekade lite innan jag gav mig iväg för efter fredagens benpass har jag haft känningar i baksidan av vänster lår,men under cykelturen kände jag inget, vilket gjorde mig väldigt glad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)