lördag 13 juni 2009

Lördag i sällskap med.....

en kaffelatte och en lakrits/violpralin :o) Det var självklart onödigt, men väldigt gott.
30 min promenad till stadens gator och torg, och 30 min hem. Jag gjorde inget speciellt, utan strosade bara runt, det är skönt det med.

Imorgon verkar det bli toppenväder, så då tänker jag mig en cykeltur. Tänker gå upp tidigt och fylla på med energi och sedan bege mig ut på nya vägar. Vägar som sägs vara roliga enligt cykelentusiaster, jag kanske tom träffar på en och annan backe :o) Backar är mycket sällsynta här i Kalmar, för mig som älskar att promenera, känns det riktigt tråkigt. För om jag ska få någon pulshöjjare under en promenad, får jag allt springa fötterna av mig!!

Ikväll tog jag mig en promenad bland sniglar, hästar och fågel kvitter, det var riktigt skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)