söndag 21 september 2008

Promenad i växlande solighet :o)

Det är verkligen skönt att ta sig en promenad, känna vinden i håret och värma sig i solskenet.
Låta tankarna susa iväg, studera folk man möter, lyssna till naturen.
Ren meditation!

Jag tog mig en kort promenad på förmiddagen och en lite längre på kvällen.

Idag var det fotbollsmatch i svenska kuppen, Kalmar FF mot IFK Gbg.
Och på kvällspromenaden mötte jag mängder av Kalmar FF:are.
Denna stad är fotbolls tokig och jag kände mig ännu en gång som en "halv kriminell", eftersom jag inte hade varit och kollat på matchen.
Folk vallfärdade från Fredrik Skans med sina flaggor, fotbollströjjor och idag med stor sorg i hjärtat efter förlusten, men visst vinner de Allsvenskan :o) Hejja hejja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)