måndag 22 september 2008

Cirkelträning

Det märks att jag inte har tränat allt för mycket de senaste veckorna. Dagens Cirkelträning kändes jobbig, men jag kanske körde med en högre växel?
Jag skulle kanske börja använda pulsklockan, det kanske är en bra sak, lite nytändning!!
Jag har två stycken, så det är bara av någon slags lathet jag inte använder dem.....

Hur använder du din pulsklocka?

Undrar ni hur det går med min kost och vikt? Nja sisådär, det är som vanligt på hösten, min kropp vill bulka! Men mitt mål är att motbevisa mig själv och min kropp detta år :o)

1 kommentar:

  1. Hm. Pulsklocka? Kanske borde köpa en sådan istället för en crosstrainer. ;) Men på vilket sätt vill din kropp inte samarbeta för att det är höst? Själv känner jag att min kropp definitivt längtar efter varm mat. Dags för sopptid!

    /betongen

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)