tisdag 23 september 2008

Kvällsträning

Idag simmade jag 1 km efter jobbet, det var skönt och lugnt, det enda som stör mig är att jag fortfarande inte får till frisimmet. Jag har anmält mig till ännu en kurs, vi får se om det blir något av den, för de hade flyttat startveckan!Grrr

Jag valde mellan att plugga ikväll och träna (trängas) i bassängen i morgon bitti eller plugga i morgon bitti och träna i en tom bassäng ikväll, jag kan säga att valet var enkelt!

Jag tyckte att bröstsimmet flöt på bra och jag simmade snabbare än killen på banan bredvid :o) jag tappad bort mig i räkningen, men det var minst 1km.

Om jag ska försöka mig på MiniTriathlon något mer, så har jag lärt mig att simningen inte är det viktigaste, utan jag måste träna mer löpning och cykel. Framförallt löpning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)