onsdag 8 februari 2012

Stark?

Bjuder på vackra umeåbilder för att jag måår bra av allt det vackra. Annat var det på gymmet idag, körde, bröst, axlar och triceps och oj vad svag jag är! Förutom att jag är svag har jag även tappat i uthållighet, eller det kanske är uthålligheten som drabbats värst av min nästan tre månaders gymfrånvaro! Jag hoppas jag repar mig snart eller så kanske jag blir lite gladare när jag går ner i repetitioner, men jag måste hålla ut några veckor, så jag inte går på för tunga vikter och istället skadar mig. Måste vara smart, för min egna skull!  


2 kommentarer:

  1. Jag längtar efter förlossningen nu så att jag kan börja träna, för det saknar jag nu! promenader, kanske step up på friskis, vi får se! Men jag är redo att smalna av igen! =D

    kram!

    SvaraRadera
  2. Oj, vad snö ni har där uppe!!
    Hittade du bråddar till vinterjoggingen, eller hur gick det?

    Kramar!

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)