tisdag 14 februari 2012

Närgången skivsttång!

Idag tränade jag mitt första knäböj och markklyftpass på evigheter. Jag har ingen förkärlek att träna set med många repetitioner, men jag måste ta lite lugnt, så jag körde 6set marklyft. Antagligen står jag ojämt eller så är vänster ben större för jag blir allltid blå ovanför knät, men det går snart bort (men återkommer vid nästa pass). Förutom mark och böj körde jag latsdrag, hög rodd och biceps.

Igår tränade jag oxå, då blev det bröst, axlar och triceps. På torsdag eller fredag ska jag ta itu med intervaller på löpbandet, känner att jag behöver få mer kräm i löpningen, så så får det bli :-D


2 kommentarer:

  1. Fina chanser till snöpulsning nu! Kommer 5-15 cm nysnö.. Tänker på stackarna som ägnade dagen åt att preparera skridskospåret på Nydala. Snopet! :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Äsch då, jag som har hål i min sko! Och snölåsen hjälper inte så långt ner på foten :-( har din sko rea fortfarande månne?

      Radera

Hej! Kul att se just DIG här :o)