söndag 26 februari 2012

Dag 5

Inatt bokade jag en plats på årets vasaloppspinning. Kl.00,09 var 68 av 80 platser bokade, helt galet! Jag hoppas jag känner mig redo för fyra timmars cykling och jag hoppas jag orkar ett styrketräningspass måndagen efter då mitt träningskort går ut då (fasen att jag blev förkyld och missade över en vecka)

Idag styrketränade jag lite smått, tog det lugnt, men det kändes bra. Det var nästan helt öde på gymmet, det är skönt, men jag tycker ändå på något sätt om när det är mycket folk (förutom att köa till maskinerna).

Innan träningen gick Elin och jag och tog en billigochgod fika på skogis, idag var det inte så mycket folk. Kanske människor festade för mycket igår (lönehelg) så de inte orkade upp utan gick dit senare :D

2 kommentarer:

  1. Jag ska oxå spinna vasaloppet :) Fast nu har jag ont i halsen och det är inte så bra :S jag vill inte bli sjuk! Det har jag inte tid med :P Jag ska ner under 100 innan sommaren det är mitt mål =) Kramar!
    Camilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, ont i halsen får du inte ha om du ska sitta på cykeln i timtals, halsont är det jag har mest respekt för, stort NO NO vid träning!

      Om du satt upp ett mål, så vet vi ju att du lyckas, du är ju så bra! Kör hårt! Kram

      Radera

Hej! Kul att se just DIG här :o)