måndag 27 februari 2012

Dag 6 Orsa minnen

Denna bild har jag visat förut, men den är för rolig.
Tack Helikon i Orsa för att ni förgyller mitt liv med ett flin, år efter år :D

Att jag kom på att visa detta kort igen är för jag har haft ett par trevliga timmar med min lärare från Orsa, idag. Hon är och hälsar på sin son här uppe i norr och hade en stund över för mig :D Tack för en god och fin fika!

Det händer hela tiden nya spännande saker nere i Orsa och mitt liv har utvecklas, det med, under de senaste åren. Om jag inte hade kommit in på utbildningen i Orsa, hade jag pluggat i Katrineholm, men jag tvivlar inte för ett ögonblick att Orsa var det bästa valet (även om jag inte vet hur livet blivit efter Katrineholm). Åren där har gett mig så mycket, fina vänner, annan syn på livet och så mycket mer :D

Nere vid vackra Orsasjön

Idag hade vi en mycket givande dag i skolan tycker jag, men den stora frågan är, varför kunde de inte ha haft denna lektionen tidigare så vi kunde "knyta i hop säcken" tidigare, när det gäller undersökningar utifrån ROK och BAS-H.
Jag tränade även lite styrka idag, bröst, axlar och triceps, jag är helt övertygad om att jag jag är "fit for fight" att cykla på söndag :D

1 kommentar:

  1. Ha, ha! Ja-a fyndigt :). Trevligt med Scott-besök! Jag är också tacksam för den tiden och alla er fina människor jag lärde känna! Lycka till med cyklingen! Kram

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)