söndag 12 februari 2012

Dubbel Prämiär



Solen sken och det var bara 4 minusgrader, valet mellan att gå till gymmet eller att ge mig ut på en löprunda, var inte så svårt. Det enda som kunde hindra mig var min lilla skräck att springa i snön, men om jag inte provar får jag inte reda på hur det är, eller hur? Så jag gav mig ut, det var jätte skönt och solen gjorde allt så vackert. Började med uppvärmande promenad och sedan joggade jag fram i solskenet :D Det var riktigt nice!


Sedan gick jag och Elin till skogis och tog en billigfika, fika och dricka för två + en smörgås för samma pris som man får fika för en person nere på stan, det tackar man inte nej till!
Efter fikan tog vi en xtra tur på vägen hem, en bit förbi nydalasjön och njöt i solskenet.


3 kommentarer:

  1. Jättehärliga bilder, verkar ha varit en toppendag! Härligt att få se Elin också :). Har haft skönt väder i Rättvik också, jag och Per tog en tur på skidorna i solnedgången. Hur mysigt som helst!

    Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Tack för fikat vännen! Du ger mig verkligen energi och stöd. Kramar!

    SvaraRadera
  3. Härligt!!
    Du är bäst! :)

    Kramar

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)