tisdag 21 februari 2012

122 dagar 22 februari- 22 juni

Jag var hos dietisten igår och vägde mig, det var fem veckor sedan sist, och målet har varit att behålla vikten och bygga upp styrkan. Och kors i taket, jag vägde exakt på grammet som sist!

Veckan som varit har jag ätit alldeles för mycket och min fettprocent hade exploderat och det vill jag verkligen inte! Men dietisten sa att om jag skärper till mig nu, så reder det upp sig ganska fort, så jag hoppas på det.

Nu har jag bara tränat med vikter, två av dessa veckorna och nu är jag förkyld, men jag märker att styrkan kommer tillbaka mer och mer.

Planen inför framtiden stakade vi upp förra gången och jag ska bara skärpa till mig och köra mot de riktlinjerna.

Jag har fokus på styrketräning de närmsta tre veckorna (med denna veckan), får se hur jag mår om jag kan träna i veckan. Det är så typiskt att jag blivit förkyld när jag bara har ett enmånadskort på gymmet, jag hoppas det är 30dagar och inte "enmånad" för då är ju denna månaden en dålig månad att köpa (ok det är bara 2 dagar man missar i år eller 1 dag om det egentligen hade varit menat att feb hade 30dagar).

Resten av tiden 12/3 - 22/6 är fokuset på fettförbränning&kost och att tappa 7kg. När det gäller träningen ska det bli 3 mixpass (30min kond.+ styrka+förbränning) och kanske ett helkroppsstyrkepass.

Nu jäklar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)