onsdag 29 augusti 2012

Tugnt

Försökte hjälpa kompisen att bära fönster och försökte är rätt ord. Vi. Skulle bära 6 fönster till ovanvåningen,  men det blev bara 3 till bottenvåningen. det var så tungt och otympligt, dessutom är jag förkyld, så det gjorde mig kanske svagare.

Fick mitt knä undersökt av två kollegor och som vanligt gjorde inga tester ont, men menisktestet tolkades positivt och även möjligen ett försvagat korsband. Bara ett av alla mina knepiga smärtor och symtom talar för meniskaskada, så jag hoppas jag kan få remiss till en ortoped och röntgen.
Det som är tråkigt med knät är ju att jag kan inte träna soom jag vill och ffa inte promenera hur och när jag vill :( verkligen inte bra för min hälsa (då menar jag inte vikten utan allt gott fysiskaktivitivitet och träning ger).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)