tisdag 14 augusti 2012

Semester

Är nere i barndomsbyn och umgås med nära och kära. Behöver inte åka så långt men behöver miljöombyte då och då. Märker att om jag bor i en liten ort kräver jag miljöombyte oftare än om jag bor i en stor.
Det kännss bra att vara här nere, även om det är en snabbvisit och jag hinner inte träffa alla som jag vill, så har jag en skön känsla i hjärtat. Tiden går fort och det är sju månader sedan jag. Var här och sju månader sedan jag kom hem från Nya Zeeland. Längtar till NZ varje dag och som jag sagt förut om jag fortsätterr bo i norr kan jag lika gärna bo utomlands och åka hem ett par ggr om året. :-D


3 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack Camilla :)

      (tror du missförstått det hela med blogg, man ska skriva inlägg, det är det som är grejen :D )

      Radera
  2. Häftig bild!! Nä vann inget :/

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)