söndag 19 augusti 2012

Efter regn kommer solsken

Efter att ha hört mammas granne kallla på hjälp i natt, då hon hade ramlat i köket. (tur att det är Lyhört), har jag inte sovit många sstunder. Har legat och lyssnat till regnet som har öst ner, framförallt framåt morgonen och har bbävat för en blöt bussresa. Tur för mig så slutade det regna precis när jag skulle gå till bussen i Åbby och nu är himlen blå och solen skiner :D

Igår försökte jag byta en gamal telefon, men jag hitttade inte kvittotc så det gick inte så bra. Då var jag tvungen att veta vilket datum jag köpt telefonen och helst vilken tidpunkt och om jag köpt den kontan eller med kortc så kom ihåg, TEKNIKMAGASINET, spara alltid kvittot på en plats du kommer ihåg!

Var även och kollade lite på finalen i "sveriges starkaste man" men det var så mycket folk så sikten var dålig och om man inget ser blir det inte så kul.   



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)