måndag 20 augusti 2012

Klämt och känt

Jag har velat ha denna klänningen sedan den var sommarnyhet, men då hade jag inga pengar. Sedan kom sommaren med jobb och solbränna uteblev och tänkte "snart är det rea". När jag varr nere i Norrköping började rean och NEJ klänningen fanns iinte där! Så idag skyndade jag ner till stan och kollade, ingen rea på klänningen här inte! Men så frågade jag och till min lycka så hade de glömt sänka priset, så då blev den redan egentligen billiga klänningen ännu billigare och finns nu i mina ägor :D Perfekt för solsemester i vinter!

I sommar har jag varit på dagrehab två dagar i veckan. Vi har bara haft patienter som tidigare varit inlagda på vårdavdelningen jag jobbade på då. Därför kände jag patienterna innan och kom igång och hjälpa dem på direkten utan längre inskrivningssamtal. Men nu ska jag vara på dagrehab i två veckor och det är mycket mer att göra än bara instruera och stötta patienterna! Jag är helt slut i skallen av all information och kommer bara lära mig en bråkdel av allt under dessa veckor. Sedan blir det nya äventyr igen :D


3 kommentarer:

  1. Vilken fin klänning! Får man lov att fråga var du sprang på den?
    Var ett tag sen jag tittade in till dig men ny har jag hittat tillbaka!
    Stor kram från jojo

    SvaraRadera
  2. Kul, grattis! :) Härligt när man hinner gå och tänka på en sak, innan den blir av.
    Har kvar min lilla gödselspridare än, som det tog fyra år att hitta. Då var det nästan en hel livstid! Transportbandet är visserligen inte lika följsamt längre.. Det har stelnat, under åren som jag inte lekte med den. :( Men valsarna snurrar som de alltid gjort!

    Solsemester var det?

    SvaraRadera
  3. Fiiin! Glöm inte att använda den innan solsemestern också ;)

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)