måndag 6 augusti 2012

Sol ute, sol inne, sol i hjärtat...

Dagen har förflutit med en rasande, lite kaosartat, fart. Tror jag är dement ibland, då jag inte minns vad jag gjort med vem, men tillslut landar jag mjukt och journalanteckningen blir komplett. 

Kunde inte förmå mig att stanna inomhus en minut längre än nödvändigt, så jag tog en långprommenad, istället för att träna. Imorgon är nog en bättre dag, väderprognosen visar regn. Peppar, peppar så har mitt knä varit snällt och jag kunde promenera utan större problem. Kanske det beror på att igår ,när jag skulle gå till gymmet, fick jag så ont att jag säkert skrek rakt ut. Det gjorde så ont att jag nästan höll på att kräkas. Smärtan försvann lika snart som den kom och återgick till normalont. Tänkte inte på det så mycket mer igår, men i morse började dagen bra med puttelite ont, hålll tummarna!


1 kommentar:

  1. Ja det var rätt jobbigt =D
    Hehe, jag är tvärtom! Gillar benpress men tröttnar snabbt i knäböj. Kanske för att jag är så dålig på det och inte kan köra så tungt, då är benpressen roligare där det går att lassa på mer =)

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)