torsdag 24 maj 2012

Nu har vi över 15grader :D

När jag var i NZ hade jag "shortsgräns" vid 15grader, så varför inte fortsätta med det? Det jag lärde mig där var att inte skämmas att gå påpälsad upptill och avkläddd nertill, då standardklädseln där var flippflpoppc shorts och dunjacka. Jag brukar iofs vara varmt klädd före avklädd, men här ska visas ben framöver!

Tyvärr troor jag att jag missade tentan idag för jag var dum att svara på en fråga jag innte kände mig säker på (missade iofs några andra) och eftersom vi fick minuspoång vid fel svar så var det riktigt korkat gjort! Omtentaa om ett paar veckor och då ska jag inte chnsa!



1 kommentar:

  1. Åh :/ Hoppas att det ändå gick vägen! Själv har jag ett år kvar. Två kurser i höst varav den ena är praktik på miljöförvaltningen i Helsingborg. Nästa vår blir det examensarbete och då kommer jag att vara på Setterwalls, ska skriva något om fastighetsrätt. Kram!!

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)