onsdag 9 maj 2012

100 grymma dagar - Halvtid

Fullt upp i skolan, med föreläsningar och korvstoppning, ledarskap, organisation, grupproller m.m!
Jag är på banan igen när det gäller maten, det känns skönt. Jag avsockrar mig just nu, kör rivstart enligt GI och som vanligt mår jag prima av den kosten. Min dietist vet inte om det och jag känner inte ett det är nödvändigt, tycker det är viktigare att jag mår bra av det jag äter. Jag promenerar varje dag, men har inte bestämt mig än om jag ska ta en månad på gymmet, men som sagt, eftersom jag inte vågar sprinag än  och inte har någon cykel, så är ju gymmet ett bra val!

2 kommentarer:

  1. Bra kostval där tycker jag ;)
    Har du läst matrevolutionen? Om inte - gör't!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Och jag är helt förälskad i LCHF, min rivsrart innebar 3,3 kg efter första veckan!

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)