söndag 9 oktober 2011

Tramping

Jag hade sett fram emot ddagens tramp länge ffa eftersom gårdagens trammp blev inställd. Jag var beredd på att terrängen skulle vara kuperad med branta partier. Det började bra men ganska snart började det gå uppför, I och M hade draghjälp utav hundarna, men de blev. även nerdragna utför, vilket inte var någon fördel. Besviken kan jag säga att jag orkade inte mer än i en timme, sedan sa jag att jag ville vända. Andningen pep i luftrören och stegen var tunga. Marken var våt med rötter och stenar och det syntes att det hade runnit mycket vatten som hade gjort små raviner och man kunde bara gå med en fot före den andra. Det bblev i alla fall några ttimmars trap och sedan åkte vi till en flod och åt lunch oxch fortsatte hem via Oxford, där vi skulle ha börjat trampen i går, där gick vi in på ett leksaksmuseum.


2 kommentarer:

  1. Jag är väldigt konfunderad... Hur många fötter har du annars, att sätta före din andra?! :D
    -Ser att ni har bytt ut pedagog-roboten?

    SvaraRadera
  2. Haha! Kul kommentar där, Erik. Var tvungen att läsa inlägget en gång till innan jag fattade :)
    Härliga bilder Fia!

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)