lördag 22 oktober 2011

Bowling......nä inte idag heller!

Vi tänkte bowla ikväll och jag frågade om vi inte behövde boka en bana, men det trodde inte mina huskompisar. Men tyvärr var alla banor bokade, så det bidde ingen bowling, så nu sitter vi och kollar på en fransk film med engelsk text. Texten är vit utan svart bakgrund så man ser knappt var de står och de pratar snabbt snabbt så jag hinner bara läsa ett par ord per mening :D

Idag har det varit en vacker eftermiddag och jag var ute och gick några timmar, jag njöt av växligheten en park och mötte en hungrig and.

Igår var vi på BBQ hos sjukgymnaststudentarna här i stan. De gick sin sista dag iskolan igår även om de inte tar examen förrän 10de december. Det var trevligt men vi tog en tidig kväll för vi var så trötta. På min promenad gick jag förbi en affär och de hade redan börja sälja julfika bröd. Det känns så fel att julen närmar sig (bara två månader kvar på måndag) och det bara blir varmare och varmare :-D


1 kommentar:

  1. Bilden på anden var för härlig!! Gimme gimme gimme, verkar den säga!

    kram!

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)