fredag 7 oktober 2011

Full rulle



Dagen har gått i full fart från morgon till kväll..... I morse gjorde vi den sista datainsamlingen inför c-uppsatsen (möjligen att vi behöver göra en ytterliga filmning senare). Nu återstår det att titta och analysera alla filmerna och titta igen....



iZAC


Efter att vi hade varit på skolan och filmat satt vi och analyserade filmer till sena kvällen. Men vi tog även lite pauser, för anars funkar det ju inte!





Tyvärr blir det ingen tramp i morgon, då det vankas snö på berget och så här års är snön blöt och tråkig, så guiderna tyckte att vi skulle testa med en dagstripp på söndag, om vädret blir bättre. Eftersom vi bara har träningsdojjor att använda, så är det inte lika kul heller, om vi skulle få våta fötter..usch usch...



Igår var jag ute och joggade runt gymanläggningen. Jag hade kollat på kartan och trodde jag hade lite koll, men det märktes snart att jag inte hade koll alls! Min plan var att svänga till vänster efter ca 1,5 km, så att jag skulle springa i en "cirkel", men jag sprang vilse. Det värsta var att jag inte hade några NZ tele nummer i telefonen jag hade med mig, så jag kunde inte få kontakt med någon. Jag kom på att jag hade gymkortet i fickan och trodde att anläggningens telenummer stod på, men icke då. Aldrig har jag mött så några gående människor, bara bilar överallt, men tillslut mötte jag en tjej som kunde ge mig en vägbeskrivning.
Aldrig har 6,5km kännts så långt, jag som bara skulle ta en kort tur :D

1 kommentar:

  1. Jösses! Det blev en lång runda, stackare!!
    Är i härliga Norrköping och hälsar på. För sista gången :( Mamma och pappa flyttar härifrån om lite drygt en månad. Trist!! Det blir Mjölby och Skänninge i fortsättningen. Snyft!
    Ja, syrran har ju köpt sommarstuga här, så ibland kommer jag nog hit, men inte som förr...
    Kramar!

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)