onsdag 22 juni 2011

Ska du emigrera?

Den frågan fick jag av en kvinna på Stockholms central :D När jag kom släpandes på mina sex väskor. Ja, sa jag, men jag ska bara fixa annan väska och packa om, hon bara gapade och sa, menar du det? Japp Nya Zeeland nästa :D

Nu sitter jag på tåget. Från sthlm ner mot östergötland, det är tyst och skönt (tills nu når det började pratas i telefon). På natt tåget pratades det som vanligt natten lång, tror männoskor att öan väljer sittplats för att man vill vara vaken hela natten? Har ätit en stadig frukost NutrilettBar, äpple och en pepsi max :D

4 kommentarer:

  1. Ser framför mig en hög med alternativa svar.. :) Personer som drar runt på sina frimärkssamlingar, kokkärl, vapenarsenaler eller mjukisdjur! Vilken sagolik tur, att hon ändå träffade så rätt med sin lite nyfikna fråga!

    Ha det så underbart, långt, långt där borta!

    SvaraRadera
  2. Tjo! Kommer troligen en sväng till Norrk nästa vecka. Hoppas vi hinner ses!!

    Kramar!!

    SvaraRadera
  3. När bär det av mot NZ? =) blir spännande att följa dig där för jag hoppas du kommer blogga :D och lägga ut bilder!!

    SvaraRadera
  4. Erik: Vi ses ju kanske innan jag åker :)
    Bella: Kul! Far jag träffa A då?
    Emma: Jodå, vi är nog "tvugna" att föra resedagbok, så det kommer bli här :) Åker den 23/8

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)