onsdag 29 juni 2011

Feelgood Dagar

Igår träffade jag min kompis från Gbg och hennes nya kille. Vi hade en trevlig stund med mycket prat och samkväm. Senare på kvällen när vi läste om tisdagskvällens skottlossning i centrala Norrköping förstod vi att om vi hade stannat på ett Cafe' som vi hade tänkt, hade vi varit riktigt nära brottsplatsen, ibland gör man verkligen bra val :) och kvällen fick en fin avrundning nere vid strömmen och Karl-Johans park.

Idag har jag umgåts med min kära vän och mina gudbarn. Jag fick sällskap på bio och vi tittade på Kung Fu Panda 2. Den var bra men mer våldsam än ettan, men som vanligt hade den ett fint budskap och denna gången handlade det om att hitta innre frid :-D


1 kommentar:

  1. Det var superkul att ses :) Så klart! A tyckte du var jättetrevlig och soft. Får se om vi hinner ses innan du reser. Det ser mörkt ut, men man vet ju aldrig. Stora kramar!!

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)