söndag 19 juni 2011

Sanningen

Jag var hos dietisten i fredags och jag. Kan ännu en gång säga att jag har inte skött kosten exemplariskt och efter sista maj har jag inte kört någon högintensiv träning. Visst har jag varit stressad och pressad de senaste veckorna, men jag vet att jag mår betydligt bättrre när jag tränar, nu promenerar jag ju i alla fall en hel del :D Jag hade i alla fall gått upp 7hekto, så det är ju absolut ingen fara, men jag hade hoppatas jag skulle nå min målvikt innan jag åker till NZ, men det ser inte ut som det, men jag ger heller inte upp. Det första delmålet hoppads jag att jag har nått sden 17juli då slutdatumet är i utmaningen "100 dagar".

Jag ser fram emot att åka ner till Östergötland, där har jag min cykel och teränngen är backig, så då får man automatiskt lite högra förbränning :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)