söndag 20 september 2009

Var tog kaffet vägen?


Min söndagsfika blev inte en vanlig fika,kaffe och varmvattensmaskinen var trasiga. Inte det roligaste för ett café. Jag väntade bra länge,men de hann inte fixa maskinerna,innan jag tröttnade. Som expiditen,det kan ta 5 min eller 5 timmar,vi vet inte! Jag tyckte verkligen synd om tjejerna som jobbade. Sen tänkte jag på mannen som satt där redan när jag kom,var hans kaffe varmt? Likaså killen som tog en take Away kaffe, fick han njuta av rykande varmt kaffe? Jag kan i alla fall säga att bullen var nybakad&god och det var trevlig service.

1 kommentar:

  1. Tack för adressen! Kortet kommer lite i efterskott, men det har du räknat ut ;-)

    Kramar från Bella som nu är sugen på både bulle och tårta (med tanke på de FINA bilderna!)

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)