tisdag 15 september 2009

God kväll


Idag gick jag på massage. Då tänker ni kanske.....Mmmmm det låter skönt och drömmer er bort en stund. Jag har inte gått på allt för mycket massage de senaste två åren,utan mest zonterapi. Och dagens upplevelse var ingen njutning! Min förra chef sa alltid att vi inte skulle plåga våra kunder i 40min,utan ge den lite njutning oxå. Självklart har jag förstått att massagen kan göra lite ont,men idag plågades jag i 40min,det var det värsta jag varit med om. Kanske har jag blivit en riktig mes,men skönt var det inte.

1 kommentar:

  1. Kan inte tänka mig att du blivit en mes ;) Men nu efteråt känns det väl bättre??
    Tänkte gratulera på födelsedagen (i förskott). Imorgon är det dags för världsrekordförsök i scrapbooking och kortmakeri. Håll tummarna för att vi lyckas. Nu är det sovdags, så jag orkar pyssla. Jättefina bilder! Kramar från Bella

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)